Predĺžená záruka

Zákon zaručuje na väčšinu tovaru záruku na 2 roky. Vďaka možnosti predĺženia záruky sa môžete vyhnúť zvýšeným nákladom pri prípadnej poruche po zákonnej záručnej lehote.

Predĺženú záruku je možné zakúpiť na domáce a kancelárske kávovary NIVONA. Záruka a z nej plynúce výhody sa vzťahujú vždy ku konkrétnemu prístroju, ktorý je špecifikovaný výrobným číslom.

Predĺžená záruka kryje tie isté poruchy tovaru, ktoré vznikli na kávovare bežným používaním ako počas zákonnej dvojročnej záruky. Pri používaní kávovaru treba rešpektovať pokyny uvedené v Návode na obsluhu a zariadenie pravidelne odvápňovať a čistiť.

Dohoda o zabezpečení predĺženej záruky sa dá uzavrieť len na nový tovar pri jeho nákupe. Záručná lehota sa dá predĺžiť v priebehu jedného roku po zakúpení prístroja.

Prečo zakúpiť predĺženú záruku u nás?

  • rýchla komunikácia priamo so servisným strediskom
  • servis je zabezpečovaný našimi skúsenými, vyškolenými technikmi
  • použité sú iba originálne náhradné diely
  • nemusíte hľadať autorizovaný servis → rýchlosť, efektivita a menej byrokracie
  • bez spoluúčasti

Predĺženú záruku si môžete prikúpiť k vybranému tovaru pri osobnom vyzdvihnutí v našej prevádzke alebo pri online nákupe. Stačí zaplatiť jednorazový paušálny poplatok.

Cena predĺženej záruky závisí od dĺžky jej trvania:

  • Cena záruky na 3 roky (2 roky zákonná + 1 rok predĺženie) je 5 % z ceny tovaru.
  • Cena záruky na 4 roky (2 roky zákonná + 2 roky predĺženie) je 10 % z ceny tovaru.

Čo treba urobiť?

  1. vybrať si predĺženú záruku pri objednávaní
  2. v prípade poruchy nás kontaktovať a dohodnúť ďalší postup
  3. počkať, kým Vás náš servisný technik bude po vykonaní opravy kontaktovať

 

Všetky potrebné údaje sú uvedené v sekcii kontakt.  Kávovar môžete priniesť na servis osobne alebo využiť prepravu kuriérskou spoločnosťou.

Opravu počas trvania zákonnej záruky, ako aj počas obdobia predĺženia záruky zabezpečuje  Remont Slovakia s.r.o., takže máte istotu, že Váš kávovar je servisovaný profesionálnymi technikmi s využitím originálnych náhradných dielov.

Doklady, ktoré potrebujete pri nahlásení poruchy:

  • faktúra alebo pokladničný doklad o kúpe tovaru
  • dohoda o predĺženej záruke

Predĺženú záruku si môže k tovaru priplatiť každá právnická osoba aj fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá je občanom SR alebo osobou s dlhodobým pobytom v SR. Avšak, kupujúci sa zaväzuje, že tovar nie je zakúpený za účelom jeho ďalšieho predaja alebo za účelom akejkoľvek inej podnikateľskej činnosti.